vasárnap, február 05, 2006

A héten meglett az a bizonyos plafon.
Szerdán 10-re, csütörtökön (pénteken) hajnali 2-re értem haza. Az újság még nincs kész, de az első lécet egész jól ugrottuk.

Workoholic off.

Ma szereztem egy dvd lejátszót - a nagy család nagy előnye, hogy mindig akad néhány kiöregedett item, amire rá lehet rabolni.

És délelőtt fantasztikus ötletem támadt. Két hét múlva, amikor épp szabin leszek, elviszem a Nővéremet Bécsbe, az Albertinába, mert Schiele kiállítás van, ő pedig imádja Schielét. Meg én is.
Rambónak meg nem árt, ha idejekorán szokni kezdi a mikorklímát, ha nem szumó-fájter lesz*, szinte biztos, hogy valami művészet-közeli dolgot csinál majd - az anyja textiles, az apja szobrász. Vagy itthon hagyjuk. (nem)


*amire azért nagy esélye van: három hónaposan megfordul, ül, és általában úgy néz ki, mint egy felhízlalt Michelin-baba.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]