kedd, április 25, 2006

Mr. Simpson a hétvégén megkérte a kezemet.

Mivel ezt egy autóban tette, a körúton, és a fogalmazásnak egy, csak az ő számára érthető módját választotta, elcsesződött a pillanat. Nem mondtam igent.

Viszont legalább azóta van miről filozofálnom. Hogy megkérték a kezem. Az enyém. Valaki azt akarja, hogy a felesége legyek. Én.
Pedig én most érettségiztem. Épphogy második éve húzom csak a diplomámat.

Olyan jó lenne tudni, hogy komolyan gondolta-e. A pillanat annyira elcsesződött, hogy az utána következő néhány óra is így tett, és én sosem fogom megtudni, hogy komolyan gondolta-e.

Ő vajon tényleg készen áll erre?
Nem hagytunk ki néhány lépést?
Lesz egy olyan pillanat, amikor majd úgy érzem, hogy készen állok erre?

Az életem egy film.

Megjegyzések:
mr simpson = mr handsome?
 
No. Mr. Simpson, az Mr. Simpson
 
És azóta mi történt?
 
Azóta sem mondtam igent.
 
Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]