péntek, december 11, 2009

Azért meg kell hagyni, hogy a macskáink tudnak élni, meg azt is, hogy egy jós vagyok, ugyanis az állatok egyszerűen nem hajlandók megenni semmit, ami nem a legdrágább Hill's. Hetekig azt kaptak, mert Zorkának vissza kellett híznia, amit a betegségben lefogyott, meg mert nem mertük ki tudja milyen szarokkal etetni*, szóval burzsuj kajájuk volt. Na a hét elején elfogyott a burzsuj kaja, úgyhogy elővettem a fosós idők előttről maradt nem burzsuj fresnapf gazdaságos tápot (amivel egyébként előtte egy évig nagyjából tök jól elvoltak).

És macskák éhségsztrájkba kezdtek. Négy napig frankón nem evett egyik sem, semennyit, de egy szemet sem, ezzel párhuzamosan vég nélkül üvöltöttek, ha csak a konyha közelébe mentünk (ott van a táljuk). Én meg eddig mertem éhezni hagyni őket (főleg Zorkát, aki egyrészt még mindig nem százas, másrészt nem is hízta vissza a tokáját rendesen), úgyhogy tegnap estétől megint Hill's-t kapnak 4000 HUF / 2 kg áron.

Nem adtam föl, lesz itt második kör, meg fogaknak csikorgatása meg minden, ha egyszer valaki rányomja végre a nagyobbik hülyére a 'gyógyult' bélyegzőt, bár karácsonyra egy nem fosó, de élő macskát kértem, szóval tulajdonképpen be is foghatnám.

*Amúgy is megkaptuk a valamelyik állatorvostól a valahanyadik körben, hogy nem lenne szabad tápon tartani őket, hanem a kajamaradék lenne nekik a kiegyensúlyozott étrend, de takarítsa utánuk a lakásban széthurcolt csirkebőrt, akinek két anyja van.

Megjegyzések: Megjegyzés küldése

Feliratkozás Megjegyzések küldése [Atom]





<< Főoldal

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Feliratkozás Bejegyzések [Atom]